FANDOM

Pursuit Force
58872250.jpg
Deweloperzy Bigbig Studios
Wydawca Sony Computer Enertainment
Kompozytor Richard Jacques
Platformy PlayStation Portable
Data Wydania EU 18 listopada 2005

PłNAM 7 Marca 2006

Gracze Tylko Jeden
Dystrybucja Uniwersal Media Disc
Gatunki gier video Wóz bojowy

Pursuit ForceEdytuj

Pursuit Force to gra wideo dla PlayStation Portable . Gra stawia gracza w roli agenta policji, który dołącza się do organów ścigania, znanej jako Pursuit Force, w celu przywrócenia porządku w mieście opanowanym z przestępczością. Ta elitarna jednostka specjalizuje się w bezpośrednich starć zbrojnych z przeciwnikami, czy to pieszo lub na masce samochodu pędzącego. Gracz musi spróbować wykorzystać samochody i motocykle angażując w bitwach pistolet z prędkością ponad 150 mil na godzinę (240 km / h). Mieści się on w stolicy stanu fikcyjnego (co obejmuje miasto) w Ameryce , gdzie istnieją różne przestępcze gangi do czynienia z nimi.

FabułaEdytuj

Opowieść rozpoczyna się w reportażu że pokazano wzrost przestępstw związanych z pojazdów w całej stolicy stanu. Istnieje pięć gangów do winy "Capelli Family", "Warlords", "Convicts", "Vixens" i "Kiler 66". Raport wskazuje również, że nowy rodzaj policji; Pursuit Force została zorganizowana w celu zniszczenia zagrożenia stwarzanego przez te gangi. Istnieje w sumie z trzydziestu misji, sześć za gangu. Misje te obejmują konwojowania, ochrony i niszczenia wroga pieszo, łodzią motorową, w samochodzie lub w helikopterze. Gra zawiera również tryb wyścigu z kilku różnych kursów i scenariuszy oraz tryb gry na czas, ustawienie, na wszystkich torach gier. Te dwa tryby są całkowicie niezależne od siebie i nie pomoże ani nie utrudniają rozgrywki w innych trybach gry. Istnieje również wiele różnych odblokowania zawartości, takich jak zdjęcia i filmy wideo, aby uzyskać dostęp. Ilość treści odblokowania, jednak jest całkowicie zależne od wyników można grając w trybie kariery.

GangiEdytuj

Gangi są wrogowie Pursuit Force i dążyć do utrzymania nad miastem pod ich przyczepność pomimo groźby, że Pursuit Force dostosowują się do ich.

Capelli Family: Jeden z dwóch gangów, które są pierwsze dostępne na początku gry, gdy Capellis rodzina styl mafia na czele z ks Capelli. Według szefa oni są od co najmniej 20 lat przed wydarzeniami w grze. Drugim istotnym członkiem Capelli Rodzina jest ich najlepszy snajper Stefano De Tomaso, znany również jego imię zbrodni "Deadeye".

Warlords: drugi z dwóch gangów, które są pierwsze dostępne na początku gry. Warlords to grupa najemników i nieuczciwych żołnierzy amerykańskich, którzy uważają, że zostali zdradzeni przez wojsko. Koncentrują się one głównie na porywanie sprzętu wojskowego i są prowadzone przez Generała bez ręki i bez oka gdzie stracil na misjach,"The General", z drugiej istotnej członka gangu będącego "Porucznik Davies"

Convicts: Skazani to grupa psychotycznych uciekinierów, którzy są na zewnątrz, aby spowodować jak najwięcej chaosu, jak mogą i dokonać ucieczki od stolicy stanu, aby spowodować chaos na znacznie większą skalę (wiele z ich misji obejmować zatrzymanie ich przekraczania granicy państwowej) . Skazani są organizowane przez uciekiniera, który jest znany tylko w grze jako "Kula", Kulki drugiej znaczącej członka skazanych będących Porucznika 'Billy Wilde "

Vixens:  Czarodziejki są wszystkie samice grupa profesjonalnych złodziei z high-tech arsenale. Wiele z ich misji koncentrują się wokół kradzieży, od bezcennych artefaktów do łodzi motorowych luksus. Czarodziejki są te organizowane przez ich lidera znanego jako "Whiplash", podczas gdy inne istotne członkiem Vixens jest jej drugi dowódca "Fox".

Killer 66: Zabójca 66 są wszystkie grupy w Azji i najpotężniejszym z pięciu gangów w stolicy państwa. Koncentrują się one podstawowym w kradzieży pojazdów i handel narkotykami. Są one prowadzone przez "Potwora Taito" japońskiego sumo, drugim znaczącym członkiem gangu będącego zastępcą Sudeko Arakawa ".

SequelEdytuj

Sequel zatytułowany Pursuit Force: Extreme Justice. został wydany w 2007 roku i otrzymał nieco bardziej pozytywny odbiór od oryginału.

Nowe funkcjeEdytuj

Pursuit Force to elitarna dywizja, że ​​państwo policyjne charakter gracza jest częścią. Został stworzony w odpowiedzi na rosnącą liczbę przestępstw z potężnych gangów w stolicy państwa. W gry wideo można otrzymać różne szeregi, które odblokować różne treści podczas wypełniania misji odblokuje nowe szeregi, które odblokować nowe misje gangów i różnych umiejętności, które pomogą ułatwić grę (np. gdy dojdziesz do pewnego stopnia, są w stanie naładować Twój Pasek zdrowia, zachowując nadal).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki